L'Assemblea Local de la CUP del Prat de Llobregat hem signat el manifest de suport amb l'Andrés Bódalo

Des de la CUP del Prat ens sumem a les organitzacions polítiques, socials i ciutadanes que exigeixen la posada en llibertat del militant del SAT Andrés Bódalo empresonat injustament per l'Estat Espanyol i emplacem a la resta d'entitats i persones a fer-ho.

"Aquest manifest vol ser un punt de partida per a la Plataforma de Solidaritat a favor de la posada en llibertat d’Andrés Bódalo, i el volem fer extensiu a totes aquelles organitzacions i persones que vulguin afegir-se a aquesta demanda. Només la unió del poble podrà fer possibles les transformacions estructurals necessàries per eliminar les causes que generen les lluites socials i reivindicatives contra la fam, l’atur, els desnonaments, la imposició de lleis classistes i el desemparament de les persones més humils; podrà fer possible que paraules com democràcia, justícia i drets socials o laborals cobrin el seu veritable sentit i la seva essència."